Oct 31, 2010

fine , i am sorry !

Perlu ke tunjuk yang kau marah sangat pada seseorang tu pada semua? Kau sempurna sangat kah? Tidak rasa segan kah bila fakta yang kau keluarkan semuanya dari fikiran yang sedang tidak berapa stabil kondisinya? Perlukah terus lompat ke konklusi sebelum mendengar penjelasan? Takk, jangan judge orang guna fikiran kau sahaja. Belajar lah untuk mendengar dan memahami apa yang orang lain boleh beri pada kau. Bukan kah kau perlu mendengar dan memahami? Bukankah kau harus belajar letak posisi orang lain juga pada diri sendiri. Dan ya, jangan malukan diri kau begitu sahaja. Seharusnya kau harus lebih bijak bertindak.

Orang lain melihat. Orang lain membaca pergerakan kau. Kau seharusnya lebih fikir dahulu dan menilai. Bukan terus melulu menunjukkan kemarahan yang tak sepatutnya pun kau rasa. Perkara yang sudah lepas kenapa harus kau bangkitkan lagi? Tidakkah kau rasa ithu membuang masa dan menyakitkan hati kau sendiri? Naahh, tak perlu fikir perkara yang tak sepatutnya lah. Jika kau sedang baca ini, sila baca dengan elok ya. Aku tak punya banyak mood untuk entertain kau. Apa milik kau, aku takkan ambil. Kau salah faham banyak dan terus tunjuk tindakan drastik. Not so wise, actually. Kau cakap apa pun, aku sedikit pun tak kisah. Sedikit pun tak ganggu hidup aku. Cuma buat aku tersenyum sahaja dengan tindakan kau tu. Ada juga lah aku selangkan dengan tawa kecil. Akhirnya kau yang sakit hati kembali. Haiz, manusia.. Kadangkala kelakar juga hidup ni.

Again!
I just don't give a damn with whatever you're trying to say and prove to me. And yeah, mungkin bukan aku yang tak reti berfikir, cuma kau yang terlebih berfikir agaknya. Silalah jangan serabutkan kepala kau sendiri. Kasihan pula aku tengok. SERIOUSLY.

dear FZA : ye aku taw aku salah .. n ye aku taw mmg aku x patut maki org kat fb ari tu ... dan ye , kau mmg suka sindir aku kat blog kau an ?!! apapon , kau mmg blogger yg terhebat .. nice to noe u !!

light love , 
princess tiara ?^_?^

No comments: