Jun 11, 2011

hOl!d@y

yaw !yaw !yaw !
sungguh lama aku tak buka diari kesayangan aku ni ... mak ai ! da 6 bulan kodd .. punya laa berhabuk ! fuhh , puas aku bersihkan tadi .. ;p
sekarang memang tengah happy tahap gaban laa bagi student cam aku ! ye la , tengah holiday , sape tak happy kan ? tapi , bagi aku , sekolah lagi best dari holiday *ececeh..ayat nak poyo aje !* tapi , itu la apa yang aku rasa ...

untuk cuti kali ni , aku tak pergi holiday mana-mana .. sebab kakak aku kena appendix ..menatang apa tu ? kalau nak taw , check laa sendiri kat google ..zaman da maju ye dik =)  TAPI , tak bermakna aku tak pergi holiday , aku tak buat apa-apa .... ada laa juga aktiviti yang berFAEDAH aku buat... antaranya :-

  • TENGOK WAYANG - sampai 2 muvi kau aku balun ! alarh , 2 muvi je tu pun nak kecoh ..-.-"  eh , aku punya suka la ! aku tengok citer ,
KUNG FU PANDA 2


Pirates of the Caribbean 4
  • part - time NURSE - jadi nurse untuk kakak aku -.-" 1st day memang aku rasa nak sepak-sepak erk ! aku baru duduk , dia panggil , "ira , akak nak baju !" ok, aku pon pergi laa ambilkan .. baru nak duduk balik , "ira akak nak kain batik " naik la atas , pergi ambil .... baru lepas bagi , nak duduk kemas buku aku balik , "ira , akak nak ...." "ira , akak nak ..." "ira akak nak .." mak ai !!! -.-" *orang yang sabar akan masuk syurga tanpa dihisab.. hold this !*
  • I-CITY  - best GILA ! aku masuk kat tempat salji tu .. aku cakap kau , situ memang sejuk gila ! 5 degree celcius je kot ! tapi , untung la , aku dapat kot lawa ! aku main slide .. memang aku nak pergi lagi laa kan ! RM25 tuk dewasa n sewa but RM 10.. secara jujur , aku memang asyik tergelincir tapi tak jatuh la ... malu kodd kalau jatuh macam adik aku ! tapi , tak kodd , sebab ramai yang tergelincir dan jatuh .. last word , SANGAT BEST !!!!!!!!!!!!
  • MAIN BADMINTON - ok , aku ni , bukanlah minah yang suka bersukan .. tapi hari tu , adik bongsu aku terjumpa racket n shuttlecock dia .. punya laa semangat ajak aku main .. aku pon on je la .. alang-alang tengah bosan .. ajak laa bibik aku sekali .. memang basah gila la ! 1st time aku keluar peluh sampai cam tu .. then semalam , lepas balik tusyen , adik aku tunjuk la racket baru ... aku satu , dia satu ... then main laa lagi ... best best best !
  • TUISYEN  - aku sangat suka pergi tusyen .. oh ya , semalam class sains .. Mr .Ho yang ajar , sebab Mr .Daryl ada hal .. then dia pon ajar la .. sampai laa satu part ni , "example of calcium carbonate are coral , marble , shell .. crab shell , kerang shell , telur shell (time ni dak lelaki da gelak-gelak , dak perempuan ada yang senyum -senyum dan blurr ..cikgu tu perasan then ) hey cilakak ! bukan u punya telur ! " hahhaha ..mak ai ! gila straight dia ckp ! memang terus letus la ketawa kitaorg ..masuk air gila la cikgu tu !
so , ini laa aktiviti yang aku buat .. ok ..ok .. nanti aku update laa lagi bila rajin ... gtg ... audios!

light love ,
princess thira ^_^

No comments: